Veel kans dat je deze foto al ergens tegengekomen bent de voorbije dagen, er is een hele internet-hype rond ontstaan :pIn deze post een overzichtje van de 5 sluttiest wedding dresses, voorzien van wat fictieve commentaar :)
Een trouw en vooral de trouwjurk is al jaar en dag heel belangrijk voor de bruid in kwestie, dus je kan je zeker wat vragen stellen bij de vrouwen in de post hierboven...
So why would some brides dress like sluts? I could go on with some psychobabble about “low self-esteem,” but the truth is I don't know. Maybe they think they're hot (or maybe they are) and they want everyone to know just what this guy is getting.
...
I wouldn't like my bride to dress like this. I couldn't handle it, being the jealous type prone to sulking and donnybrooks. But I don't mind it when it's some other sucker's wife. Nope...don't mind it at all.
Nieuwe rage? :)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten